Gian Trio
Mohammad Zolnouri (tar, setar, tanbur) on sündinud 1969. aasta Kermanshah’is, Iraanis. Muusikaõpinguid alustas ta lapsepõlves ning ta kasvas üles koos traditsioonilise iraani instrumendi, tanburi’ga. Tema juhendajaks oli meister Seyed Jamshid Sotvan ja mentoriks Seyed Ayaz Ghazvinehee.
1988. aastal lõpetas ta muusika alal Teherani Azad’i Ülikooli. Ta õppis iraani traditsioonilist muusikat maestro Hossein Alizadeh’ käe all ja täiendas end selliste meistrite juures nagu Dariush Pirniakan and Masoud Shoari.
Hiljem asutas Mohammad Zolnouri ansambli Keyhan, millega esines kõikjal Iraanis. Hetkel töötab ta õppejõuna Hossein Alizadeh’ muusikainstituudis, aga õpetab muusikat ka alg- ja keskastmes ning on välja andnud tanburimängu õpiku.
M. Zolnouri on välja andnud järgnevad CD-d: "In Moon Light" (Noore Mahtab), "Anticipation" (Entezar), "Dordaneh", "Fence of heart" (Hesar e Del) ning "Seven Heveans" (Haft Aseman).
Hamidreza Ojaghi on sündinud 1974. aastal Teheranis. Muusikaõpinguid alustas ta varases nooruses iseõppijana Sanandaj’is, ilmutades erilist huvi löökpillide, eriti daf’i vastu. Naastes 16-aastasena Teherani, asutas ta ansambli „Galavij“, töötades samal ajal ka teiste ansamblite ja erinevate muusikutega.
2004. aastal suundus H. Ojaghi õpingutele Viini konservatooriumisse. Hetkel töötab ta Viini Muusika ja Esituskunstide Ülikooli (Universität für Musik und darstellende Kunst Wien) rahva- ja etnomusikoloogia osakonnas. Aastate jooksul on ta teinud koostööd paljude nimekate muusikutega, nagu näiteks viiuldajad Rudi Pietsch ja Walter Burian, trompetimängijad Franz Luttenberger ja Lorenz Raab, samuti tuntud Iraani muusikutega nagu Khosro Soltani, Saeid Farajpoori Royinia, Hossein Behroozinia ja Farshid Girakhuo.
Hetkel töötab ta fusion-projektiga, mis kombineerib leedu ja kurdi muusikat. Hamidreza on avaldanud raamatu Learning the Daf With a New Note Writing Method, mis võtab kokku tema viimaste aastate uurimistöö.
Dariush Rasouli sündis 1972. aastal Iraanis Golestani maakonnas. Oma muusikaõpinguid alustas ta Davoud Hosseini ja Mehdi Ebrahimi juures Gorganis. Mirza Abdollah’ radifi, pärsia klassikalise muusika põhirepertuaari õppis ta Abdolnaghi Afsharnia juures Teherani ülikoolis ja nei-mängu Mahammadali Kiyaninejad’i ja Hassan Kassai juures. Euroopa klassikalist muusikateooriat õpetasid talle Ahmad Pejman, Sharif Lotfi, Kambiz Roshanravan, Abdolreza Sadjadi ja Hooshang Kamkar. Pärsia klassikalise muusika olulisemateks õpetajateks on olnud Dr Daryoush Safvat, Dr Mohamadtaghi Binesh, Dr Mansure Sabetzadeh, Hatam Askari Farahani ja Mohammadreza Darvishi. Pärsia klassikalise muusika filosoofiat on ta õppinud meister Majid Kiyani käe all.
Dariush Rasouli on andnud palju kontserte solistina ja erinevate ansamblite kooseisus (sh koos Teherani Ülikooli ja Teherani Kunstide Ülikooli tudengitega). Ta on olnud Gorgani ja Aliabad’i muusikaühingu liige ning on töötanud nei-õpetajana Golestani maakonna ja Teherani muusikakoolides. Dariush Rasouli on ansambli Chakad liige alates aastast 1997. Ta on teinud koostööd Varssavi Filharmooniaga, tutvustades pärsia klassikalist muusikat Poolas aastatel 2004—2005. Ta on esitanud „Neynava’t“ (Hossein Alizadeh’ teos nei’le ja keelpilliorkestrile) koos Kalisz’i filharmoonikutega ja Otwarta Filharmoonia Agrafki Muzycznej orkestriga. Ta on andnud palju kontserte Poolas, Leedus, Lätis ja Austrias. Koos ansambliga Chakad on ta esinenud Varssavi Cross Culture festivalil. On andnud kontserte ja juhendanud meistriklasse Jaroslavli festivalil Chopin Academy of Music. Ta on esinenud koos tombaki-virtuoosi Bahman Rajabiga ning laulja Bahram Sarang’iga.